کنار آبشار نیاگارا (درست نوشتم آیا؟)خخخخخ

خرید بک لینک
آره دیگه..مردم تعطیلات میرن ویلاشوناونوقت ما میریم کنار آبشار بولوار :

وایمیستیم و هی تماشاش میکنیم

ای جان..این بچه های اوشولو موشولو چقده خوششون میومد همچی شادی سر میدادند که انگار

اومدند لب دریا

.

.

.

خوووووووووووووووووووووووووووش به حال اونایی که ویلا دارن

نوشته های من...

ما را در سایت نوشته های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 9:04

صفحه بندی