
رادیو داشت از امام رضا میخواند دلم یه حالی شد .... کاش این روز روتو حرم با صفاش بودم یادش بخیر پارسال ماه عسلم افتاد به میلادش و من و یار مهمانش بودیم. آخی...یادش بخیر..یادش بخیر میلاد امام رضا رو خدمت همگی تبریک میگم .. آهای اونایی که نزدیک حرم آقایید خیلییییییییییییییی التماس دعا دارم..خیلیییییییییییییی...
ادامه مطلب